streda 7. decembra 2011

Milý Ježiško

Milý Ježiško,

píšem Ti taký malý zoznam darčekov, ktoré si želajú moji študenti pod stromček. Radi by tam našli
notebook, aby si mohli robiť krásne prezentácie na geografiu
mobilný telefón, aby si mohli povedať samé pekné veci navzájom
auto, aby mohli chodiť do školy presne
peniažky, aby mali na kvalitnú literatúru
oblečenie, aby boli v škole pekní
ponožky (tie boli veľmi často), aby im nebolo zima, keď sa prezujú
topánky
kozmetiku
žehličky na vlasy
nové izby a byty a nábytok (nebude jednoduchšie im dať trvalý pobyt do IKEA?)
psa (ale to na venčenie požičiam nášho baskervilla)
tuli vak, aby sa im pohodlne sedelo, keď sa učia geografiu
foťák, aby mohli fotografovať spiacich spolužiakov a dávať to na FB vo vysokom rozlíšení

Špeciálne Ťa prosia o 2 krásne inteligentné devy (jednu konkrétne, jednu bližšie nešpecifikovanú) a 2 mladých mužov previazaných mašľou (nie okolo krku, prosím)
a ešte o svätý pokoj vo fľaši v tekutom stave, ale ten chcú mať asi odomňa


aha a ešte svetový mier (ale toto mysleli vážne, nie ako niektore okorunkované hlavy :)

a HLAVNE Ťa Ježiško poprosím, aby mali krásne Vianoce, pokojné, príjemné a plné lásky, aby vedeli, že sa majú doma radi.

A ja si prosím.......ale to už som Ti písala


drahí moji, krásne Vianoce, veľa lásky, pokoja, rodinnej pohody, aby sa tie vaše domáce aj školské problémy vyriešili.
Mám Vás rada, aj keď možno občas ten pocit nemáte


Zuzka


1 komentár: